Marieberg Galleria...........

 
 
                                   Torsdag...........
 
                   Regn regn och åter regn........
              så jag drog i väg till köpcentret
              Marieberg en sväng.......jag har
              klippt mig....köpt nya underkläder..
              köpt skor...och ett fästinghalsband
              till Ludde.........................
 
              När jag kom hem gick jag ut med
              Ludde....sedan åt jag rester till
              middag.....Nu tror jag att jag ska
              göra Ludde sällskap i sängen och
              läsa Hänt i Veckan...lite skvaller så
              här på torsdags eftermiddagen känns
              bra tycker jag..........................
 
              Ha en bra eftermiddag..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0