Kristinehamn

 
                         God Morgon Måndag.............
 
            Jo .....jag tog blogg ledigt denna helgen....
            Vi tog husbilen och drog till Kristinehamn
            i fredags.....................
 
 
 
                Vi åt lite gott på en Kina restaurang
                 på fredag kvällen..... och mätta blev
                 vi så det blev en tidig kväll............
 
 
 
                Ställplats nere vid småbåtshamnen.......
 
 
 
                Efter att ha cyklat upp på stan och
                handlat lite tände vi grillarna Fia....
                Lasse och Lars åt kött...själv gjorde
                jag mig ett fiskpaket....
 
 
 
                     Tidig söndag morgon tog vi en
                     cykeltur till Sockerslottet ........
                     Ägaren är en tjej som är med i
                     tv programmet "tårtslaget" och
                     hon vann förra veckans
                     tävling.....och vilken fin tårta
                     hon hade gjort......det var inte
                     öppet när vi var där....men dit
                     ska jag åka när det är öppet..
                     för att titta.........
 
 
 
 
 
 
 
                När vi kom hem från Kristinehamn fick
                jag besök av en liten prinsessa som
                provsitter i den nyinköpte stolen som jag
                köpte i Kristinehamn................
 
 
 
                    Här plockar hon vitsippor i trädgården
 
 
 
                           Fina Ella....................
 
 
 
                Farfar räfsar...Ludde vilar och Ella
                springer runt.........
 
 
 
            Frisk luft suger.....två stora tallrikar med
            spaghetti och köttfärssås ........och efter-
            som hade haft sovmorgon så blev klockan
            21.45 innan hon somnade....och så sov
            hon till klockan 07.00 i morse.....och nu är
            det full rulle här.....
 
            Ja det var helgen i stort..............
 
            Ha en bra dag.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbart... 😙 ha en fin dag!

Onsdag närmar sej.... 😉

Kram ❤

2016-04-11 @ 08:39:59
Postat av: Anita

Ja vad jag längtar ....ska bli så roligt....

Kram <3

2016-04-11 @ 20:28:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0