torsdag....fredag....lördag......

 
              Grattis till fina Mariana i dag........
 
 
 
                 Vem sjutton kan tro att hon fyller
                 "pension" i dag......jag har svårt
                 att tro det..............................
 
 
 
                 Ella kom i torsdags för att sova över
                 här tittar hon på tiger Daniel och far-
                 far kollar hockey....................
 
 
 
                Klockan 06.00 väckte Ludde oss....då ville
                han komma upp i sängen också................
 
 
 
                Pyjamas solbrillor och sparkcykeln .......
 
 
 
                        Ludde och hon gillar att gå bland
                        buskar och grenar....................
 
 
 
                      Nu är det dags för en sovstund........
 
 
 
                                  Här sover hon gott...............
 
 
 
                  Vi hittade en liten liljekonvalj på Berga-
                  vallen ...men nu är de på gång...
                  lagom till Mors dag.................
 
 
 
                  Det var en trött liten Ella som vi lämnade
                  till föräldrarna i går kväll.....och jag var
                  trött jag också....när vi kom hem fick vi
                  besök av Siv, Wera och Allan......sedan
                  somnade jag framför tv:n.....men efter
                  en god natts sömn är det nu en solig
                  lördag och Goe är uppe på taket och
                  spikar så jag ska väl fixa lite inomhus ...
 
                  Ha en bra dag alla Glada...A.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack goa Anita...!! ❤❤

Kram ❤

2015-05-17 @ 18:26:47
Postat av: Anita

Ser fram emot måndag när vi ska träffas...

Kram <3

2015-05-18 @ 19:38:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Det gör verkligen jag också!!!

Kram ❤

2015-05-19 @ 00:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0