Blombilder

 
                                 Hej Onsdag..........
 
 
 
                     Jag har varit hos svärmor och
                     tagit lite kort på alla hennes
                     blommor........................
 
 
 
                   Några namn har jag inte på dom.....
 
 
 
                   I dag ska jag gå och klippa
                   mig hos Ida........................
 
 
 
                  I kväll blir det en sväng in till stan.............
 
 
 
                   Jag har tappat en plomb så egentligen
                    behövde jag ringa till tandläkare och
                    beställa tid...........................
 
 
 
                 Ont i ryggen har jag också....som
                 alltid nu för tiden...det känns så
                 tråkigt att inte kunna böja och vrida
                 sig.....i morgon ska jag ringa till
                 reumatologen och få svar på min
                 MR som jag gjorde förra veckan...
 
 
 
            Det blev brunch i dag.......köttsoppa
            och knäckemackor med ost på..........
 
 
 
                   Det börjar mulna på.......
 
 
 
                    Jäklar kall Maj vi haft i år...................
 
 
 
              Ja då var det slut på blombilderna....
              nu ska jag jaga en så irriterande
              fluga som far runt här.........Ha en
              bra onsdag alla.............A.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka fina bilder på Sivs blommor. Kul att se. Hälsa henne så gott.

2015-05-27 @ 19:34:52
Postat av: Anita

Ja hon har så fina rabatter så jag var tvungen att ta lite bilder...Javisst ska jag hälsa...hon frågar ibland om jag hört något från dig...ni har ju kontakt via datorn säger hon....:)

2015-05-27 @ 20:29:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Jättefina bilder!

Lycka till med svaret!

Kram ❤

2015-05-28 @ 08:22:13
Postat av: Anita

Blommor blir alltid fint på foton....

Kram goa Mariana..<3

2015-05-29 @ 23:54:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0