Packar........

 
                            Fredag 27/2..........
 
             
 
                 Ludde är lite avis på Swira....han kan
                 ju inte hoppa som hon kan..................
 
 
 
                    Jag packar .....det sista jag hörde nu
                    var att man ska rulla sina kläder i
                    resväskan .....och det gjorde jag i
                    dag......och tycker att jag fick plats
                    med mera än om man bara viker
                    ihop kläderna..............A.............
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Alltid lär man sej nå't nytt... 😊

Kram ❤

2015-02-27 @ 23:47:19
Postat av: Anita

Ja Mariana...frågan är hur kläderna ser ut när jag packar upp dem....

Kram <3

2015-02-28 @ 09:39:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0