Onsdag 4/2

 
                            God morgon onsdag.......
 
               Ja då kom den.... TAXFREE katalogen......
 
 
          Nu längtar jag till solen......
 
 
                Det här ska bli en uggla är det tänkt...
                jag har inte så mycket kvar så nu
                tänkte jag att den ska bli klar i dag...
 
               Jag var inne på reumatologen igår
               och när jag var klar och gick därifrån
               ringe läkaren och ville ha ett prov till
               och frågade om jag kunde komma
               tillbaka och ta det ....men det hade
               jag ingen lust till...så jag sa att jag
               kunde gå till vårdcentralen i dag i
               stället och ta ett.......men i dag har
               jag nog ingen lust att gå ut......jag
               tar det nog i morgon i stället.........
 
               Nu ska jag virka ögon till ugglan...
               Ha en bra onsdag........A.................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken perfekt ljuslykta... 😉

Kram ❤

2015-02-04 @ 20:08:28
Postat av: Anita

Ja den ljuslyktan passar bra i lekrummet...

Kram <3

2015-02-06 @ 08:50:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0