Så långt har jag cyklat på tre veckor...

 
         Jag har börjat cykla, och på 3
         veckor har det blivit lite drygt
         12,5 mil......nu har jag inte
          cyklat på 4 dagar för jag är
          förkyld....men så fort den är
          över så drar jag igång igen...
          jag har svårare att gå för min
          onda rygg så därför blir det bara
          1 km promenad med Ludde mitt
           på dagen....Lars tar ju lång-
           promenader både morgon och
           kväll......och sedan får han ju gå
           lös på tomten......
 
 
            Nu blir det frukost med filmjölk, linfrö
            psylliumfrö, betaglucare hjärtan,äpplen
            och mycket kanel över det....och ett kokt
            3,5 minuters ägg...........
 
 
                 En kopp kaffe och en knäcke-
                 macka som jag brer på lite Bre-
                 gott med havssalt på.....fint det.....A.....
              
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ingen dålig sträcka!!

Kram <3

2014-10-01 @ 00:14:16
Postat av: Anita

När man tittar så här efteråt så är det rätt lång sträcka som jag cyklat....
Kram <3

2014-10-01 @ 08:26:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0