Utsliten....

 
                             God Morgon Fredag..................
 
              De här rosorna fick Lars på Farsdag...........
 
 
                          De står ute i kuvösen så det är
                          nog därför de har klarat sig så
                          länge......................................
 
                         Jag hade tid på vårdcentralen i
                         dag på morgon, för att få mitt
                         röntgensvar.......och så här löd
                         det......Pga ryggbesvär svårt med
                         vridrörelser och enligt röntgen ska
                         det inte gå alls........ja så löd svaret..
                         så nu är det bara att ställa in sig på
                         att stå, sitta eller ligga....de skulle
                         även ta kontakt med reumatologen
                         eftersom sänkan är förhöjd och att
                         jag har värk och inflammationer i
                         övriga kroppen och det har jag ju
                         haft nästan hela livet.....sveda och
                         gnäll kärring sjukan kallades det ju
                         förr......och eftersom det inte går att
                         operera är det bara att ställa in sig
                         på att det nog är slut jobbat nu......
                         fick även en cortison spruta i höften
                         och just nu värker den så in i bomben
                         men snart dags att åka till sjukgymnasten
                         och tala om för honom att jag ska sluta
                         för jag har ingen hjälp där längre..A............
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vet inte riktigt vad jag ska skriva efter att ha läst inlägget.... håller alla tummar för att Du slipper den värsta värken och att Du har många härliga år framöver som den livsnjutare Du är.

Tack & lov är det inget farligt, men nog så besvärligt.
Var rädd om Dej vännen!

Kram ❤

2014-11-21 @ 20:28:38
Postat av: Anita

Tack fina Mariana <3..Jag är glad att de hittade felet.....för att det är något fel har jag förstått...och du säger precis som doktorn sa....att värken får jag leva med...men att livet ändå innehåller mycket annat....och det ska jag nog hitta.....Kram <3

2014-11-21 @ 20:59:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0