Söndag .........:)

 
                                Söndag kväll................
 
                  I dag har jag varit och besökt min lilla
                  prinsessa......här dricker hon låtsas kaffe
                  tillsammans med ett uggleljus..................
                 
                  Det har varit en lugn och skön helg ...
                  i dag har vi tagit hand om lite plast-
                  lådor som har stått rätt länge.....och
                  vet ni vad jag hittade........................
 
 
               Jo en hel pärm full med mönster till virkade
                och broderade handarbeten......oj vad glad
                jag blev...nu ska det virkas....och så hittade
                jag även en pärm med mat recept...både
                handskrivna och från gamla tidningar......
 
                Nu blir det lite Bingo-Lotto...och en tidig
                kväll, för i morgon ska jag in och hämta
                Ella på förskolan....och så ska vi göra några
                timmar på stan........det ser jag fram mot.....A......
 
               
 
 

Kommentarer
Postat av: Evs

Härligt att hitta sådana skatter! Ha så trevligt med prinsessan.

2014-11-17 @ 07:54:38
Postat av: Anita

Ja Eva det var jättekul att hitta dessa gamla pärmar med mönster och recept....Tack... vi ska ha en kul eftermiddag på stan Lars, Ella och jag....

2014-11-17 @ 09:46:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0