Martin dagen 10/11

 
                         God Morgon Måndag.......
 
               När vi var inne i stan i lördags lämnade jag
               åtta par glasögon till Specsavers som ska
               lämnas vidare till Tanzania ......ett bra förslag
               tycker jag, för vi har ju lite glasögon som ligger
               och skräpar bort i kring.......
 
               Är lite trött i dag efter Fars dags firandet i
               går......jag tänkte sova länge i dag med då
               protesterade min rygg......så nu tänker jag
               ta mig en tallrik fil mjölk och lite piller.....sedan
               blir det nog att plocka lite efter natt gästen vi
               hade här i går natt........i dag blir det grått..men
               i morgon kommer solen.....det har de sagt på
               tv:n i dag...........................................
 
 
                Grattis Erik i dag har du namnsdag...här sitter
                du med morfar som även han hette Martin....
                och grattis även till Lars som också har Martin
                som andra namn........A.........................................
 
            

Kommentarer
Postat av: Mariana

Imorgon!!!😃😀😄

Kram ❤❤

2014-11-10 @ 15:11:40
Postat av: Anita

Ja du Mariana...och det är i dag :)

Kram <3

2014-11-11 @ 07:43:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0