Snart är det dags....

 
                   God Morgon Onsdag........
 
         Ja då är man igång och packar...och
         packar ur....att det ska vara så himla
         svårt......att få med sig lagom med kläder.
 
         Jag skulle varit hos Ztina och gjort fina
         naglar i dag men fick återbud för hon
         var sjuk.......tråkigt.......
 
 
                   Jag har laddat upp med några
                   tidningar....men de hamnar i
                   handbagaget så att jag har lite
                   att titta i under flygresan.....och
                   lite roliga korsord att lösa.........
 
 
                         Det svåraste blir att lämna denna
                         goding.....det är konstigt att man
                         alltid ska ha något att oroa sig för....A....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Förstår att det blir svårt att lämna godingen, men jag kan trösta Dej med att innan Du hinner blinka, så är Du hemma igen... haha...

Fortsätt att packa i och ur!!

Kram <3

2014-03-05 @ 12:39:14
Postat av: Anita

Haha....ja det är ett jäklar packande hit och dit...men som du säger jag är ju snart hemma igen..och Ludde går det ingen nöd på, men jag saknar honom i alla fall...Kram <3

2014-03-05 @ 19:11:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madelene

Vet hur det är att lämna voffsen hemma. Skitjobbigt.... men som vanligt lider man mest själv. Inte godingarna :)

2014-03-09 @ 08:49:43
URL: http://madelenericketzie.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Madde......Lite lider nog Ludde....han har inte ätit i dag....och det tar jag som ett tecken på att han saknar sin matte och husse....Kram <3

2014-03-09 @ 19:44:24
Postat av: Anonym

Men jössus...är jag anonym....inte då....jag är ju Anita...:)

2014-03-09 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0