Trädgårdarbete...

 
 
                                    Hej tisdag.......
 
             Vaknade vid 12-tiden till en härlig sol.....
              när jag kom hem i morse så tog jag ett
              avkylande dopp i tunnan ......och sedan
              sov jag gott......och sedan har det blivit
              dopp hela dagen...................
 
 
                Här i muren ska det planteras hostor....
 
 
                De kommer att planteras i potatis-
                hinkar med hål i botten...................
 
 
              Jag har flera stora Hostor som jag
              nu har delat på..............................
 
 
           Än är det inte klart ...men jag tror att när
           det är klart så blir det bra.......
           Nu är det snart dags för sängen.....men
           det blir nog ett dopp innan............A.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
         
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du kan!!

Kram <3

2014-06-11 @ 06:49:14
Postat av: Anita

Haha.....Tack ....Kram <3

2014-06-11 @ 09:25:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0