Långledig....

 
                        Sol vatten och blommor........
                        tunnan är det bästa jag har
                        vid sådan här väderlek.....
 
 
                Jag skulle inte kunna ligga på baksidan
                i solen om jag inte hade tunnan att svalka
                sig i lite då och då..................................
 
 
                Ingefära och citron vatten............
 
 
                    Det ska drickas varmt eller ljummet..
                    fy farao vad äckligt.....jag låter det kallna
                    och så i med några isbitar......
 
                   I kväll blir det trädgårds arbete.....vi ska
                   försöka få till lite fint i muren där husbilen
                   står....spännande projekt.....A...................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Lycka till med projektet!

Kram <3

2014-06-10 @ 22:46:58
Postat av: Anita

Tack...det blir nog bra..tror jag..Kram <3

2014-06-12 @ 08:10:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0