Onsdag kväll...och låååångledig......

 
            Nu är det kväll i det Sandströmska huset.....
           och jag är mätt och nöjd......jag gjorde
           " ragger" med vitlök i.....såå himla gott....
 
 
             En av sönerna kom hem och han ville inte
             ha ragger utan kokade sig en portion med
             tortelini och en massa riven parmesan på...
 
            Sedan öppnade vi en flaska vitt för att
            fira ledigheten.....och den fick vara i en
            spygrön hink med sista snön i.........som
            kylning.......snyggt..............................
 
            Nu blir det sängen för att i morgon ha en
            slappardag......A..................................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Njut av Din slappardag!!

Kram <3

2014-02-26 @ 23:04:31
Postat av: Anita

Tack fina Mariana...jag ska njuta på min slappardag...och se fram emot måndag....Kram <3

2014-02-26 @ 23:11:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0