Cykeltur

 
                 Solglasögon-mp3 spelaren-vatten
                 och stegräknaren som jag inte
                 kunde sätta in....och en timmas
                 cykling i Via gatan (skogen) blev
                 det......svettigt värre när jag kom
                 hem så det blev ett uppfriskande
                 dopp i den 15 gradiga tunnan.....
                 Tänk vad pigg och alert man blir
                 bara solen skiner.....och ryggen
                 känns naturligtvis, men inte så
                 mycket när jag cyklar som när
                 jag går....då låser det sig totalt...
                 Ha det gott................A................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är klok Du, fina Anita!!

Kram <3

2014-08-27 @ 18:54:30
Postat av: Anita

Tack fina Mariana..
kram <3

2014-08-28 @ 11:10:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0