Söndag......

 
                       God Morgon Söndag........
 
          Den bästa osten till frukost mackan är
          Sture osten......den köpte alltid mamma
          när vi var små....kanske för att pappa
          hette Sture.......men Ludde och jag gillar
          den ..........................
 
 
                Vi tillbringade några timmar på Marieberg
                i går.......och jag skulle inte köpa några
                kläder ......utan Goe skulle ha ett par
                jeans var det tänkt.......men så sprang
                jag på skor, jacka och blus.....och att
                bara "springa" på kläder som passar
                brukar vara mina bästa köp...................
 
 
                 Nu blir det duschen och sedan
                 middag hos Svärmor...........A..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0