Jobbarhelg......

 
                     God morgon Fredag...........
 
             Ja då var det fredag och jobbarhelg.....och
              jag som skulle sova länge i dag, men 07.30
              slog jag upp mina blåa.......men i natt kommer
              jag att sitta med denna kopp på jobbet och
              dricka kaffe ......om vi nu får tid till det...........
 
 
            Ja då kom Goe hem med detta häfte.....och
            förhoppningsvis blir man utbjuden i höst och
            till sista september nästa år på mycket god mat
            kruxet är att det bara gäller i Örebro, så när vi
            är ute och åker med husbilen får vi nog ta en
            sväng förbi Örebro så vi blir mätta och glada...
 
            I kväll blir det  TAKE AWAY ska bli spännande
            återkommer om det....Ha en bra fredag........A......
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ujejuj vad det högg till i hjärteroten, när jag såg bilden!! Vilka minnen!!

Ha en jättefin jobbarhelg!

Kram <3

2013-09-20 @ 10:48:13
Postat av: Anita

Ja Mariana <3 det är ju du som tagit bilden..härliga tider...Kram <3

2013-09-20 @ 11:10:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0