Johnsons's produkter

 
                  God morgon Onsdag.......
 
         Jag är så glad att jag har hittat lotion och puder
         från Johnson's......de här produkterna fanns när
         mina båda äldsta pojkar var små.....och det doftar
         så gott.....
 
 
               Lotionen hittade jag i Italien så då
               köpte jag två flaskor.....................
 
 
         Puder hittade jag i china affären inne  i stan......
 
 
           Peeling Pads hittade jag i Tyskland och
           de river gott i skinnet...........................
 
 
           Smink borttagnings pads hittade jag
           också i Tyskland....d.en är jättebra,
           allt smink försvinner direkt...man behöver
           inte hålla på att gno.....Nej nu är det hög
           tid att gå till frissan...............A................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0