Fynd från Kupan..

 
            Erik och Ludde......här vet man inte vad
            som är upp, ner, fram eller bak på Ludde
            men han ligger på rygg och Erik kliar honom
            på magen........gott..........................................
 
 
            De här ljuslyktorna går ju inte att tända
            när hjärtan på tråden  växer vilt.............
 
 
           Detta fynd gjorde jag på Kupan i dag.......40 kr
           och jag är såå nöjd..............
 
 
         En fin handduk från Ekelund för 20 kr
         med julmotiv..........................
 
 
                 En glasskål med lock och Linne'r  på 25 kr
                 En sommarvas med jordgubbar på 25 kr.....
 
 
              En fin ljuslykta för 5 kr......Ja det var mina
              fynd som jag har gjort i dag......A.................
 
          
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vad du fyndar. Ljuslyktan du gav 5 kr för, har jag likadan. Den köpte Camilla till mej, första gången hon fick åka buss själv till Skövde. Minnen. Ha en skön helg. 30 nov är det julmarknad i Hjo. Eva.

2013-11-22 @ 19:22:53
Postat av: Anita

Hej Eva....jag tyckte ljuslyktan var så fin..vad roligt att du har en likadan...ja det är ett fint minne....Jag hade gärna kommit till Hjo på julmarknad men nu är har husbilen gått till vintervila...vi får komma på slöjdmässan i sommar i stället.....Trevlig helg..

2013-11-22 @ 20:31:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0