RYGG HEL...............

 
                God morgon Söndag....................................
 
        Hur kunde det bli så här tokigt.......det här är min
        trenätters jobbarhelg egentligen, men så blev det
        nu inte.......som ni vet har jag ont i ryggen och blev
        ordinerad att röra på mig av läkaren......javisst sa
        jag och nu har jag rört mig så mycket denna vecka
        att jag har fått ont i hälsenan och ryggen ännu mera
        så det var bara att ringa och säga att det inte gick att
        jobba......Mina fina Japanska Azaleor börjar nu att
        blomma så fint..............................................................
 
 
              Det blommar fint i muren.......på framsidan
              Vi håller på att trimma Ludde för att han ska
              ha så kort päls som möjligt i varma Italien och
              det tar tid, han är väldigt rädd om sina framtassar
              och ansiktet, men i kväll måste vi bli färdiga........
              Nu ska jag gå och räta ut min onda rygg...A........
         
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad fiiint!!!!

Var rädd om ryggen!
Du har snart semester!

Kom ihåg vad jag sa!!

Kram <3

2013-06-09 @ 23:00:34
Postat av: Anita

Hej Mariana...Ja nu längtar jag till semestern så jag får vila ryggen...klart jag kommer ihåg vad du sa.....kram <3

2013-06-10 @ 07:50:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva.

Å vad fint ni har i trädgården. Det är underbart ute nu. Jag njuter. Skit med ryggen, hoppas det ger sej. Vi åker till Karlskoga idag. Marcus slutar nian imorgon, mormors pojk har blivit så stor. Ha det så gott det går o hälsa släkten. Eva.

2013-06-10 @ 08:42:32
Postat av: Anita

Hej Eva....Ja det är fint ute nu, synd bara att det går så fort....ha det bra i Karlskoga...det är på barn och barnbarn man ser att åren går...och att man blir äldre...A......

2013-06-10 @ 10:48:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0