Godmorgon Tisdag

 
              Ett soligt God morgon från Simrishamn......
              här äter vi nu vår efterlängtande frukost,
              leverpastej smörgås och löskokta ägg...
 
              Tänk vad skönt sa jag till Goe gubben
              att få ligga på en camping där de tala
              Svenska och ingen tjattrande Italienska
              eller trälig Tyska.....så vaknar vi då upp
              och blir varse att vår närmsta granne är
              4:a Holländare och de mitt över är från
              Spanien.....haha...så är det.........
 
 
         Jag brände mig lite av solen när jag somnade i
         solstolen i Grossebrode, så i går höll jag mig i
         skuggan.............
 
 
           men i dag blir det en stund på stranden, sedan
           blir det en cykel tur in till Simrishamn för att titta
           lite i affärer...............
 
 
           Jag måste se om det finns något att köpa till
            den här lilla godingen......Ha det gott........A...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0