Torskrygg

 
             Oj vad mätt jag är....vi har ätit smör-
             stekt torskrygg med den goda fisksåsen
             Toskryggen lägger man i en stekpanna som
             man först har saltat botten på......och när
              den är riktigt varm så lägger man i fisken
              och så får den ligga där lite bara så den
              får lite färg.........sedan gör man som
              Morberg.....lägg i en riktig klick smör..
              vänd fisken och salta lite grand.....och
              så öser ni fisken hela tiden med smöret
              som finns i pannan.....oj vilken fin nöt-
              smak det blir på fisken.....och tillsammans
              med fisksåsen ,lite räkor, gröna ärtor och
              potatis så blir det en rätt som man kan
              får på finare fiskretauranger....prova får ni
              se..........
 
 
          Färska blommor och 3:je och sista
          damporrboken........femtio nyanser
          av frihet   av E L James.........nu får
          jag äntligen slutet...som jag har
          väntat........nej nu blir det friidrott
          framför tv:n......gör nu fiskrätten och
          sedan kan ni berätta för mig vad ni
          tyckte....sen kan skicka meddelande
          och vill ni inte vara med här så skicka
          meddelanden över fejan som många av
          er gör.....    Kul     A..............................
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0