Namnskylt

 
                              Hej alla Glada............
 
                 Ja då var trenätters jobbarhelgen gjord
                 för denna gång......det har gått bra
                 och vi har hunnit med det vi skulle....
                 ändå fick vi vända någonstans i Bagge-
                 torp för när vi kom fram till en brukare
                 så hade jag inte fått med mig deras
                 nyckel.....så det var bara att dra till
                 Fjöget och hämta den.....ja det man
                 inte har i huvudet.....det har man
                 någon annanatans..........men nu
                 har vi nya rutiner för det.........så
                 något bra kom det ur det.............
                 Nu har jag köpt mig en ny namn-
                 skylt som lyser upp bra mot den
                 svarta tröjan jag har om nätterna,
                 jag har slänt iväg både klocka och
                 namnskyltar i tvättsäcken..........
                 men nu har jag köpt en militär-
                 modell.....rosa och fin....får se hur
                 länge den hänger med........A..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Jäklar vilken fin namnskylt du har köpt dig vännen.
Den blir snygg mot din svarta tröja.
Kram Madde

2013-02-04 @ 15:26:12
Postat av: Anita

Hej Fina Madde...ja jag tyckte skylten var fin....du, nu har vi varit långlediga utan att ha stämt träff....nu får vi satsa på nästa långledighet..Kram <3

2013-02-04 @ 15:29:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Håller med Madde.. görfin skylt!
Den hänger säkert med till pensionen. :)
Kram <3

2013-02-04 @ 15:50:09
Postat av: Anita

Haha....Mariana <3 Mina skyltar brukar hamna i tvättkorgen...Kram fina..

2013-02-04 @ 16:08:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Jajamen...absolut:).
Kraaaaam <3

2013-02-05 @ 09:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0