Frukost+Lunch=Brunch

 
             Måndag.......och efter 2 jobbarnätter
             sover jag alltid längre på 1:a lediga
             dagen......så i dag slog jag upp mina
             ljusblå, strax efter klockan tio........
 
            Hungrig var jag som sjutton, så det
            var bara att öppna kylskåpet och se
            vad som fanns där.......jo det blev ett
            paket bacon, körsbärstomater, gröna
            ärtor, falukorv.chilifrukt och två ägg...
            jag stekte allt och till sist knäckte jag
            två ägg och la på ett lock några minuter
            sedan drog jag över lite grillkrydda....och
            genast hade jag fått ihop en brunch.....--
            äggen blir så himla goda när gulan rinner
            över det andra när man sätter gaffeln i...
            Ha en bra Måndag Alla Glada....A.........
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0