60...57..och 30 år....

 
           Ja då var det torsdag och den är snart slut....
           Jag tog en sväng ut till Marieberg för att köpa
           lite saker till en liten sammankomst på söndag
 
 
                  Jag var bara tvungen att stanna och ta
                  några kort på omgivningen........det var
                  för sådan här vy som mamma och pappa
                  flyttade hit för 38 år sedan..................
 
 
         Jag har köpt lite engångstallrikar och muggar för
         det blir ett litet kalas här på söndag eftermiddag..
         Lars har fyllt 57 år jag 60 år och Magnus Anna har
         fyllt 30 år....så nu slår vi ihop det till ett kalas.......A....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha det så trevligt o hälsa.

2013-08-22 @ 19:03:20
Postat av: Anita

Tack Eva.....jag ska hälsa..bilder kommer..

2013-08-22 @ 19:37:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0