Lördag 24/11

 
              Hej .........hoppas att ni har haft en bra
              lördag....själv har jag inte gjort så mycket
              mer än lagat lite mat...Erik kom och hämtade
              en matlåda för han ska jobba en extra natt....
              och när han hade åkt så la jag mig i bubbel-
              badet någon timma för att nu krypa ner i
              sängen för att se vad de har att visa på
              tv:n.......i morgon blir det en sväng till
              Marieberg och en tur till Edsberg's
              bygdegård där det är julmarknad...ska
              kolla om de säljer något julgodis så att
              jag slipper stå med det till jul...jag vet
              ju att pojkarna vill ha lite godis efter
              julmaten........Ha en bra kväll..A........
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som du fick en mysig Lördag:).
Kraaaam <3

2012-11-26 @ 07:29:09
Postat av: Anita

Hej Madde...lördagen blev helt ok...kram..

2012-11-26 @ 11:37:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0