Tisdag 3/7

 
                                  Hej alla Glada...........
 
                    Då var det dags för lite solsken och på
                    termometer står det 23,4 grader.....ja
                    jag ska inte klaga men både Ludde och
                    jag stönade lite lätt när vi tog en promenad
                    i solgasset......annars pysslar jag med det
                    gamla vanliga vattnar blommor, tvättar och
                    klockan 1430 har jag tid hos Ida som ska
                    klippa mig innan semestern...skönt.........
 
                   Igår efter helgen hade jag en riktig slappar-
                   dag .....det var så skönt att göra ingenting
                   efter helgen....I bondepraktian i dag står
                   det...."Regningt idag, blötväder i 14 dagar,
                   dessutom blir nästa sommar mycket våt"..
                   så nu gäller det att hålla tummarna så att
                   det inte blir något nedsläpp från Han där
                   uppe.........A............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0