Måndag 2/4



                       GodMiddag Alla Glada.........

           När jag besökte postlådan i dag så hade vi
           fått all läsning för hela Påsken........det var
           Hemmets Veckotidning,en husbilstidning och
           Fredrik Paulu'n med sin nya bok LCHQ.......
           då har vi något att göra om det blir snålblåst
           och bara några plusgrader i Skåne i Påsk.....



             När vi var hos Anki's magasin i går så
             inhandlade jag mig detta sommriga set
             så nu ska jag byta ut min Kalmar FF
             mugg som jag har i husbilen till detta
             fina istället.........I eftermiddag har vi
             APT och sedan är det en sista jobbar
             natt innan långledigheten......skönt....A... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0