Kinamuren



        Här sitter vi nu framför tv:n Ludde och jag,
        vi har varit borta från honom några timmar
        och när vi kommer hem vill han såå gärna
        sitta i knät och gosa.......Här har vi hällt
        upp varsitt glas vitt vin och tittar på Lars
        Vinnebäck hos Niklas Strömstedt............

        Några bilder från Kina Muren hann jag
        aldrig ta för vi hade så trevligt och maten
        var så god.........men jag talade med en
        tjej som serverade, och hon talade precis
        som Linda Andersson f.d Stenbäck..........
        och då var jag tvungen att fråga om hon
        var från Landskrona för att hon pratade
        som som Linda gör........      nej sa hon
        jag är från Falsterbo......och hon tyckte
        att det var rätt långt mellan Falsterbo och
        Landskrona......och det är 7,5 mil..........
        och det tyckte hon var långt.....i Norrland
        är det väl så långt till närmsta granne...
        och då är det bar ett stenkast ifrå..............

        Men maten var god och vi skrattade gott
        åt Erik som varit ute med Räkbåten kvällen 
        innan.......han berättede att det var tre damer
        som de hade pratat med.....och en av Erik's
        kamrater hade lagt beslag på dottern...men 
        sedan övergått till modern....och Erik
        tog hand om mormordern...och bjöd upp
        till dans....och när de dansat klart gav hon
        honom highfive..............kul tycker jag...A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha roligt med Erik & vännens bravader;)



Men du....där sitter du fint vännen.

Så mysigt så.



Kram

2011-09-26 @ 08:18:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja alla tanter dras till Erik......Fy sjutton vad mätt jag var efter besöket på Kinamuren....jag kunde inget annat än sitta stilla....Kram...

2011-09-26 @ 11:06:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0