Torsdag 13/10

                  

         Oj så trött jag var när jag
         gick hem från jobbet i morse
         och jag har bara mig själv att
         skylla på, för jag gick upp vid
         1/2 8 i går morse och sedan
         gick det hela dagen, utan att
         jag vilade något.......men så
         har jag sovit gott till klockan
         14 i dag......och det var ju så
         fint väder så jag kände för en
         Ludde promenad innan solen
         försvan och innan "frukosten"
         så jag tog ett B-glucos och
         det visade på 7....så det var
         bara att traska ut i solen.....

         I natt ska vår nya chef vara
         med i nattpatrullen på Linden
         och Oxelgården......ska bli kul
         att visa hur vi jobbar.....nej
         nu är det hög tid för frukost
         annars får middagen intagas
         framåt midnatt...........A......
                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra initiativ av en Chef.AQ

2011-10-13 @ 17:45:59
Postat av: Anita

Hej Anette.....Ja alla chefer skulle vara med och titta på verksamheten ibland.....

2011-10-14 @ 14:11:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0