Lördag 8/10



                    GodMorgon på er............

           Har nu jobbat en natt på mitt helgpass
           och nu känns det att hösten är här.....
           +2 grader var det i Mullhyttan vid 1/2
           fyra tiden i morse.........



           Nu ska här virkas..............
           tomtar, så därför köpte jag lite garn på
           Sannamarken, men de hade inte alla 
           färger som jag skulle ha, så därför fick
           det bli en tripp till Rusta, (efter tips från
           Madde)....där de säjler 10 nystan för
           100 kr.........men just nu står det mellan
           att mangla dukar eller virka tomtar......

           Ja vi får se vad det blir....nu blir det ialla
           fall korvgryta a'la Goe Gubben........A.....
        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp nu ÄR det höst alldeles vitt på backen i söndags morse och tempen visade -1,2 Burr!!

Hög tid för handarbeten i höstmörkret.

Raggsockorna har jag gjort klart så nu tar jag itu med halvfärdiga broderier som blivit liggandes.Mys på i höstrusket Kram AQ

2011-10-10 @ 21:44:36
Postat av: Anita

Hej Anette.....ja fy sjutton jag vill inte tänka på hur långt det är till våren....men det är väl bara

att gilla läget.....tur att man kan ta till lite roliga handarbeten så att man har lite att syssla med framför dumburken.....kram....

2011-10-10 @ 22:30:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0