Handling



         Goe Gubben tog på sig spenderarbyxorna i dag,
         och var och inhandlade en 46 tums led tv med
         hembio paketet......och jag var och inhandlade 
         mig jeansshorts och lite andra klädtrasor som är
         bra att ha med på semestern.........



                             Tv bänken fick vi låna av Erik
                             eftersom vi inte vet hur vi ska
                             möblera här på övervåningen
                             till hösten............................



            Ludde blir så glad när någon av pojkarna
            kommer hem......................................



                           Utsikten från vårt nya tv rum



                    Ja då var det slut på de goda kräftorna.....

                    Goe Gubben sitter just nu och Tittar och
                    lyssnar på sin favorit Mark knoffler och
                    jag tänker ta hand om disken.....A............

Kommentarer
Postat av: Madde

Härliga bilder!!!!!!!!!!!!!

Kram

2011-05-28 @ 09:03:00
Postat av: Anita

Fy sjutton vad jag har ont på läpparna i dag efter allt sörplande på kräftorna....kram....

2011-05-28 @ 18:12:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0