Hemma



       Ja då är man hemma igen.......jag fick hemlängtan
       någon gång, men då tittade jag upp mot Tejde och
       såg snön på toppen, och då gick hemlängtan över..



        Det fanns de friskusar som badade i Atlanten, men
        vi nöjde oss med att vada i vattenbrynet..........



        Det var varmt och soligt hela veckan så det blev
        mycket poolbadande.................



        Vi gick ner och åt frukost vid 08 tiden varje morgon
        sedan blev det en promenad innan vi intog pool-
        området vid 10 snåret, och sedan blev det sol och
        bad till 13 då vi gick ut och åt lunch, sedan tillbaka
        och sola och bada till 17 då det var dags att gå upp
        och duscha och vila lite innan vi gick ut och år middag,
        men vid 23 tiden var vi hemma igen, för att orka gå
        upp vid 1730 tiden morgonen efter......ja så såg vår
        vecka ut på Hotel Sol Tenerife......men idag när jag
        tittar ut genom fönstret och ser att det snöar så vill
        jag gärna tillbaka några dagar till.......men jag vet
        en som är nöjd över att vi är hemma och det är
        Ludde....jag trodde aldrig att han skulle sluta slicka
        oss när vi kom hem natten mellan söndag och måndag
        och han såg lite moloken ut när Lars gick till jobbet i
        Måndags men då kom han och la sig nedanför min
        säng så att han hade koll på om jag också skulle ge
        mig iväg................A......................................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Välkommen hem vännen.....jag har saknat dig;)

Kram Madde

2011-03-29 @ 19:01:46
Postat av: ANITA

Tack Madde......borta bra men hemma ännu bättre...))

2011-03-31 @ 11:06:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0