Kväll



                  Nu är det kväll på Tivedsbadets
                  camping.......och i dag fick vi
                  oväntat besök av Magnus och
                  Anna.......vi har solat och badat
                  och sedan bjöd Goe Gubben på
                  grillade bogskivor och bakpotatis
                  med vitlökssmör och coleslaw......

                  Innan de åkte hem så bjöd jag på
                  efterrätt i kiosken ....och det blev
                  ju glass........På Lördag åker de två
                  till Turkiet på semester för att sedan
                  åka till Gotland..........A..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Gotland....det är fint det.Vi var där förra sommaren på semester som du vet.Dit ska jag åka igen....älskar ju stenar,murgrönor och vatten.

Du jag måste faktiskt säga en sak om din goe..........Han är en jävel i köket.Vad roligt det måste vara att ha en sån make.Till och med när ni är ute och campar fixar han till det där lilla extra.Ja jag vet ju att även du är en hejare i köket,så det så.Men vad skönt du har det vännen.



Kram Madde

2011-07-14 @ 12:53:48
Postat av: Anita

Ja jag kommer ihåg att du var där förra sommaren.....och nästa sommar ska jag nog dit om man lever och har hälsan...Goe är en hejare i köket och det är rätt skönt att man kan välja vem som ska laga mat.....men grilla gör inte jag ...det är hans avdelning....kram....

2011-07-14 @ 23:57:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag måste bara tacka för din goa kommentar om min pappa i min blogg(jag grät en skvätt....alltså mysig gråt).Du är väl för gooooo.

Tack för att du finns....



Kram Madde

2011-07-15 @ 13:09:54
Postat av: Anita

Varsågod.....jag upplevde alltid din pappa som glad när han kom där i Volvon och vinkade glatt....Kram..

2011-07-17 @ 20:03:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0