Torsdag 27/1



        Nu var det ett tag sedan jag var inne på bloggen,
        och jag tror att här i dagarna har jag firat 2-års
        dagen för min blogg, bra att jag har hållit ut så länge
        det har ju kommit både twitter och facebook som är
        lite roligare, men jag tänker även fortsätta skriva här
        för i en blogg kan man gå tillbaka och läsa, lite som
        en dagbok faktiskt och det är ju därför jag skriver
        nämligen i första hand för mig själv och ingen annan

        Vi har börjat vårt nya liv Goe Gubben och jag nämligen
        att äta på LCHF vis, mycket fet mat blir det.......men
        mätt blir man.....Goe åt denna kosten förra våren och
        gick ner ca 9 kg så nu tänkte jag den en chans, jag har
        hållit på nu i 11 dagar och gått ner 1,2 kg....men det som
        är ännu bättre är att mitt blodsocker har sjunkit och jag
        har minska mitt insulin betydligt...innan jag började med
        dieten tog jag 30 enheter morgon middag och kväll det
        blev 90 enheter/dag...nu är jag nere på 58 enheter/dag

        Just nu har jag avnjutit en frukost bestående av äggröra
        och bacon.....det jag saknar mest är frukten, jag som är
        fruktoman men jag får äta bär,  så till frukost igår blev det
        hallon, blåbär och vispad grädde det satt som en smäck...
        och jag "tror" att jag blivit piggare på kuppen också, det
        känns så i kroppen tycker jag, för det kan ju inte vara vår-
        känslor redan.........A..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0