NYÅRSDAGEN



           Ut med det gamla in med det nya.............
           Ja då har ännu ett år gått.......inget mera att
           orda om det ....kan bara konstatera att yngre
           blir man ju inte.........men nu till mitt nyårs-
           löfte........jag ska börja träna....håhåjaja......
        
           Nu är det ju så här att jag bor  ca 50 meter
           från Kastanjen där träningslokalen ligger, och
           jag är anställd i Lekebergs kommun..( 32 år i
           år milde tid vad det går undan) och vi får ju
           träna gratis där, och hur dum är man då, om 
           man inte utnyttjar det, jag kan ju inte skylla 
           på att jag har lång väg dit......så nu har jag 
           börjat ett nytt liv....snart....på måndag.......A...         

Kommentarer
Postat av: Madde

Hänger på vännen...det vet du;)

Kram

2011-01-05 @ 07:50:38
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Bra det vore skitkul...Kram..

2011-01-05 @ 12:01:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0