Natt....



              Fy farao vad jag längtar till varmare bred-
              grader.......jag är så trött på att klä på mig
              stora bylsiga jackor, stövlar som verkar vara
              blankslitna under fast dom inte är det, så jäkla
              halt som det har varit denna vinter, vet jag inte
              när det var sist, vantar som jag glömmer att ta
              med mig och får jag med mig dom någon gång
              så nog sjutton tappar jag den ena.....ja nog är det
              mycket gnäll på kärringa Sandström i kväll, men
              så har jag gett mig den på att sitta uppe och in-
              vänta John Blund.....jag är så evigt trött på att
              gå och lägga mig lite halvtrött, somna och sedan
              vakna efter ett par timmar, och få en rullenatt
              som jag avskyr.......så nu sitter jag här och väntar,
              klockan slog just nu midnatt......snart kommer natt-
              patrullen och drar förbi.......men jag går ofta in på
              nätet och kollar in vårt hotell som vi ska bo på när
              vi kommer till Teneriffa om 8 veckor.......skit det
              är bara 8 veckor kvar.....de går ju skitfort....A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0