Lördag 5/2



           Ibland ser man inte skogen för alla träden
           dagen foto är tagen på spåret till Berga-
           vallen för en stund sedan.....det var såå
           skönt med en promenad...blåsten har ju
           försvunnit som tur är, men den lär nog
           komma tillbaka är jag rädd...................

           Och nu till dagens resultat......innan jag steg
           ur sängen i morse sa jag till Goe, om jag inte
           har gått ner något i vikt så tänker jag äta en
           stor laddning potatis till kycklingen i dag
           (maten beställd av Erik)......och kroppen vart
          så jäklar rädd tror jag, för när jag ställde mig
          på vågen så visade den på minus från förra
          lördagen.......jag har nu alltsom allt gått ner
          3,4 kg och minskat 8 cm i midjan...fy fan vad
          jag är bra.....så här blir det inga potatis i dag.

                 

               Ha det gott och ät mycket fett i helgen
               för det tänker jag göra........A.......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0