LÖRDAG 27/11

                                  GODMORGON.......

                            Jag har nu gjort en natt av tre denna
                            jobbarhelg.......I natt hade vi som mest
                            12 minus grader och det var i Mullhytte-
                            trakten.........

                           Till frukost blev jag bjuden på ytterfile'
                           med bacon och sherrysås...gott...gott

       

                   Nu ska jag lägga mig och läsa lite om
                   den motvillige monarken och hans
                   kurtisan Camilla Henemark.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Spännande....den där boken måste jag också köpa.

Kram kram

2010-11-29 @ 09:43:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja vi får se hur bra den är när man läst en bit in i boken......Kram....

2010-11-29 @ 15:07:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0