TRÄFFA SLÄKTEN

             I kväll blir det att gå till sängs tidigt
             Lars är just nu ute på en promenad
             med Ludde och jag ska plocka ihop 
             disken efter Lars goda revbensspjäll
             som han grillat..................

             Lars lägger sig i badet och jag ställer
             mig att diska, för i morgonbitti ska
             jag baka en rulltårta med grädde och
             jordgubbar och göra en potatisgratäng
             för vi ska till Svärmor Siv och gratta på
             födelsedagen som var i Mars, men är
             man 20 personer och jobbar skift är det
             inte så lätt att få tider när alla kan komma
             men i morgon är en sådan dag, och jag har
             lovat göra en potatisgratäng åt henne, och
             sedan tar jag med en Morsdagstårta från
             mig....så slipper pojkarna åka på kalas
             två dagar i sträck...........................



                   Ha nu en mysig Fredagkväll...............


Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt det låter!

Kram Madde

2010-05-29 @ 11:05:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....ja det var mysigt, i dag tar jag igen mig........Kram Anita....

2010-05-30 @ 11:22:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0