TORSDAG 6/5



                  Vaknade upp till en lite molnig dag
                  men det verkar vara varmt ute....

                  Jag har sovit väldigt bra, för det var
                  en rätt körig natt med mycket larm
                  så jag fick ta hjälp av Oxelgårdens
                  Madde på första rundan......det är ju
                  tur att de är så snälla och ställer upp
                  med kort varsel.....I dag blir det nog
                  en promenad med Ludde bort till Berga-
                  skogen, det är rätt mysigt att gå där i
                  tystnaden.......Sedan blir det en sväng
                  till ica maxi i Kumla, för att handla lite
                  till helgen......jag sedan har jag en natt
                  kvar på jobbet innan det blir helg ledigt

                  Nu börjar Ludde bli orolig så nu får vi ta
                  biorundan och sedan frukost..........

                  Ha det bra.........Kram Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hi hi....vad mysigt det lät med OXELGÅRDENS MADDE.

Det gillar jag;)

Kram Madde

2010-05-06 @ 15:50:33
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja då vet ju alla vem jag menar....för du är ju Oxelgårdens Madde......Kram Kram......

2010-05-06 @ 20:17:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0