SPA DAGS



     Nu har jag gjort det jag skulle i dag, så i kväll
     tänker jag ta mig en spa behandling............
     Det blir att ligga i bubblet med jetstrålarna på,
     och samtidigt sätter jag på ångfunktioner, då
     blir det så dimmigt och man känner hur porerna
     öppnar sig, det är så skönt och man blir så av-
     slappad....alla onda och spända muskler och
     muskelfästen som efter 3o timmars vändningar 
     och lyftningar av brukarna slappnar av..........

     Sedan får Goe Gubben den äran att göra fot-
     vård efteråt....då känner man sig som en ny
     människa........Så nu vet ni vad jag ska pyssla
     med i kväll.............

     Ha det gott.....Kram Anita.........  

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad härligt!

Har du också en sån där go gubbe som fixar fotvården.

Det har faktiskt jag med....det finns inget bättre än att få fotmassage av sin gubbe.

Kram Madde

2010-05-03 @ 18:31:31
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita! Å vad härligt du ska ha det,men det är du verkligen värd efter tre jobbarnätter.Jag förstår att det måste slita på kroppen med det jobb du har.Jag beundrar er alla som jobbar inom vården,ni är klippor för dom gamla.Ha det gott.Kram på dej

2010-05-03 @ 18:34:27
Postat av: ANITA

Hej Madde....Ja visst är det skönt med fotmassage...

det är ungefär som när man är hos frissan och de tvättar håret på en ....Herre min Je vad skönt...

Kram Anita.......

2010-05-03 @ 18:51:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Annelie...Ja efter tre nätter känns det både i nacken axlar och rygg....ja överallt där man har muskler, senor och fästen...jag misstänker att du också känner av dessa krämpor...men jobba med brukarna överväger smärtan...och sedan gör det ju mycket att man tänker positivt...en negativ människa har spänningar både här och där, som skulle släppa om de hade lite mera positiva tankar..

Nu är det badet som gäller....Kram Anita.......

2010-05-03 @ 18:58:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0