BLOMMOR

           Hej igen........

I dag duggar de tätt .....premiärerna
Först var jag till Hidingebro och köpte
lite blommor....och när jag kom hem
därifrån var jag genomsvett så det
var bara att svida om till nya bad-
dräkten( och den satt som handen i
handsken på min yppiga kropp)????

Sedan hävde jag mig i tunnan och där
i var det + 18 grader oj så "gutt" det var

Nu går jag här och svassat i min fina
baddräkt som ser ut som en kort- kort
klänning med fina smala axelband.....
men den döljer min fula sönderstuckna
lår och det är jag glad för......haha.....

Jag tog lite bilder när jag planterade
om pelargonerna...de här vita ska jag
ha i köksfönstret när det blir putsat??










Ha en bra eftermiddag...........Kram Anita............ 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fasiken är det med dig idag vännen?

Försöker du reta upp mig eller?

Nejdå jag bara skämta vet du.....jag blir bara lite avis på dina bilder och nu även på dina krukor.

Vad fina dom var....och pelargonerna med...riktigt shabby.

Kram snorjärsen i Hulvik..hi hi

2010-05-20 @ 14:17:30
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ha ha..Jag väntar på lite fina bilder på dina fina pelargoner....men det kommer säkert...och då blir nog jag avis ska jag säga dig....Kram Kram till snorjärsen.......

2010-05-20 @ 14:21:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Jag förstår att du tog dej ett dopp idag,vilken värme vi har fått.Jag tror att du är skitsnygg i din nya baddräkt,så svassa på du,hihi.Ha det gott.Kram på dej

2010-05-20 @ 18:55:03
Postat av: ANITA

Hej Annelie.....ja vad varmt det har varit i dag....skönt att ha tunnan att doppa sig i ... ja baddräkten den kunde jag ha gått på fest i, det

kändes som en snygg klänning.....jag kan kanske till och med kan besöka Sannabadet i sommar....haha

Kram Anita.......

2010-05-20 @ 22:39:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0