Tisdag 23/3

God Morgon......

Ja nu kommer det ett litet inlägg från vår teneriffa resa

Här är Lars och Lasse på balkongen samma dag som vi kommer
ner....vi hade rummen bredvid varandra..........



Första kvällen var vi och åt Kina-mat på en resturang nära hotellet
Vi gick hem tidigt för vi var trötta efter nerresan.......men vilka jäkla
hårda sängar de hade på hotellet, så första natten blev det inte
mycket sömn........dagen efter gick jag och köpte mig en luftmadrass
som jag la som en bäddmadrass då gick det lite bättre att sova........
men tänk er själva att halka runt på en luftmadrass i sängen i 6
nätter....inte underligt att jag var slut när vi kom hem, och jag
äntligen fick sova i min egen säng........Annars har vi haft kanon
väder uppåt +32 grader det kan vi inte klaga på..........

Vi har ätit våra frukostar på balkongen varje dag utom den sista
när vi skulle åka hem då gick vi ner till matsalen och käkade......

Ja istort sett ser ju dagarna likadana ut....det är frukost......sedan
poolen.......sedan lunch..........sedan poolen..........sedan dusch........
sedan ut och äta...........sedan hem och sova...................................
Eftersom det är 9:e gången vi är på Teneriffa har vi ju sett hela
ön med Teijde och grannön LaGomera så några utflykter är inte
aktuella för oss utan det är sol bad och avkoppling som gäller.

Så himla skönt att inte behöva pulsa i snön och ta på sig en massa
ytterkläder, men när vi landade på arlanda hade det kommit 1 1/2
dm snö, och halt som sjutton var det första biten hem, men efter
att vi stannat i Enköping och köpt vår obligatoriska mosbricka med
2 kokta och räksallad (smakar himmelskt gott) gick resan hem bra

Jag har inte laddat upp korten från mobilen ännu, men det kan komma
några mera bilder i ett annat inlägg..........Nu får det räcka för denna
gång ..........

Ha det bra ...........
Kram Anita..................


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad härligt med semester.....Du var himla brun och fin vännen.

Kram Madde

2010-03-25 @ 08:56:39
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Oj nu fick jag en längtan plötsligt tillbaka igen...

Kram....

2010-03-25 @ 19:29:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0