PROMENAD



Nu har vi varit ute på en promenad......
och det var en givande promenix tyckte
Ludde.......Först träffade vi på två
arbetskamrater som jobbar dag Monica
och Kristina, de var på väg till oxel-
gården och då var det ju tvunget att
hälsa, hoppa och slicka.............

Sedan kommer det en kamrat från den
gamla goda tiden...nämligen Marianne
k.....och när vi hade talat färdigt fortsätter
vi hemåt, och då kommer Astrid I åkandes
i bilen och stannar och pratar, och henne
har jag nog inte talat med sedan vi jobbade
på gruppboendet på 90- talet....Det var en
trevlig och givande promenad tyckte både
Ludde och jag........

Ha det gott........
Kram Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha vad roligt...då fick du vara social så det räckte för ett tag framöver.Mysigt med promenader med vovven.

Kram Madde

2010-03-10 @ 19:14:37
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha ...ja du känner mig det hör jag det....nu har jag varit väldigt social ett tag framöver...Haha

Kram Anita......

2010-03-10 @ 21:07:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0