LÖRDAG 27/3



                             GODMORGON........

LÖRDAG.......vilken skön dag....den bästa på hela veckan.....i dag ska
vi göra något som gör mig glad...men det får ni nog höra om lite senare

Jag brukar inte bli sugen på glass men just nu blev jag sugen på en hederlig
gammal puckstång........jordgubb ska det vara.......



Jag är ju så gammal så jag kommer ihåg när man gick ner till kiosken
i Sandbäckshult och köpte sig en Puckstång för 50 öre....ja det var
tider det....eller en Chokladpuck för 60 öre.......Puckstång fanns också
med päronsmak eller vanilj........
Nej nu är det hög tid för frukost.....

Ha det bra.........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja fy farao vad den är god...just jordgubb=)

Kram Madde

2010-03-28 @ 08:06:29
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Skitgod är den....kram

2010-03-28 @ 08:46:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0