Lördag kväll



               Hej På Er............

Tänkte att jag skulle skicka in ett inlägg innan jag slår mig ner
framför tv:n..........Lars och Daniel kom hem helskinnade från
stan...ja man vet ju inte.....Erik ringde och sa att det var någon
som hade rykt av backspegeln på "hans" bil i natt, den var borta,
sånt gör mig rosenrasande.......jäklar om jag får tag på den jäkeln,
men jag hoppas att han får sitt straff i slutändan.............

Till middag idag blev det krämig potatisgratäng med biff och vit-
lökssmör och ett par glas rött....ojoj vad gott det var............

Sedan har jag legat i bubbelbadet med ånga så nu är jag len över
hela kroppen.....har också smörjt in mig med hela kittet från Mary kay



Just nu sitter Ludde under bordet och slickar mina ben, men han nyser
ibland så det kanske är allergiframkallande krämer jag köpt...haha

Goe Gubben har nu lagt sig i badet också........han är så jäklar torr
så han behöver också smörja in sig efteråt.....det går ju inte att åka
till Teneriffa och vara torr...då biter ju inte solbrännan........och det
är ju den man betalar för..........eller ??????? jovisst är det............

Skulle köpa filmen "En sommar med Göran" men den var slut i stan
på Åhlens och nere på "macken" i Fjugesta...men Daniel var inne på
nätet och beställde den åt mig, så den kommer i början på veckan...
Så till vecka får jag uppleva det Madde alltid får uppleva.....En sommar
med Göran............Haha ska bli himla spännande...........

Ja det är väl det som har hänt i dag.......nu blir det tv-tittande........
Ha en bra Lördagkväll...............
Kram Anita...................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha du är rolig du vännen.Ja en sommar med Göran det är nåt att uppleva det....Du kommer få kul jag lovar;)

Säg bara till om du får tag på den jäkeln som ryckt av Eriks backspegel.....så kommer jag och hjälper dig.Sånt där blir jag förbannad på med...så jävla onödigt.

Ha nu en mysig kväll med goe gubben.Själv ska jag ha det mysigt i vintern med Göran;)

Kram Madde

2010-01-30 @ 19:33:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej goa Madde.....Visst förstår jag att du har Sommar- höst- vinter och vår med din Goa Göran....

det har jag också med Goa Gubben....kram på dig...

2010-01-30 @ 21:41:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hi hi....mysigt vi har.Filmen var skitbra och rolig så du vet vad du har att vänta.En kanonfilm helt enkelt...du kommer få skratta=)

Kram Madde

2010-01-31 @ 11:25:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Då har jag något att se fram mot nu till veckan.....

roligt......jag älskar att skratta......magen mår så gott då.......Kram.........

2010-01-31 @ 12:12:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0