LÖRDAG 16/1



                               GODMORGON........

     Ja då var min första natt gjord efter långledigheten
     och den gick fort och bra......Jag har lagt mitt "önske-
     schema" fram till den 18 April....och då har vi tagit
     ut husbilen, och förhoppningsvis varit ute några vändor
     Ja det går fort på vårkanten.....Jag har sovit gott denna
     förmiddag....Goe Gubben drog in till både Marieberg och
     stan, han har besökt "män" affärer, som Kjell o Company
     Claes Ohlsson, Biltema och så såg en påse från systemet
     med lite fina rödvins flaskor i också.......Ja det är vad som
     hänt i mitt liv i dag.....nu ska jag krypa ner i sängen och
     titta på skidskytte......Ha en bra Lördag.....................

    Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att natten gick bra,själv hade jag semester i dag,men i morg jobbar jag igen.Johan har varit på Endurotävl i dag och då vill mor vara med.Nu är vi frusna och hungriga,men maten är på G och en varm dusch väntar,sen blir det TV för hela slanten.Ha det gott!Anette

2010-01-16 @ 16:38:11
Postat av: Anita

Hej Anette...Skönt när man kan plocka in en semesterdag så där mitt i helgen...Ja det är mycket kallare nu tycker jag än när det är -10 och klar luft.........Ha en bra lördagkväll....Kram Anita...

2010-01-16 @ 18:22:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0