TORSDAG 4/2



            GODMORGON

Ja då var det Torsdag.....det går fort
fram till helgen ........Jag vaknade med
nackspärr i dag och det är inget skönt,
jag har ju sedan förrut skadat min nacke
med tunga lyft, så jag har svårt att vrida
på huvudet, och nu kan jag inte vrida alls

Men nu till ett annat problem som jag har
TVÄTTSTUGAN.........jag får ingen struktur
på min smutstvätt på min rena tvätt inte
heller på min stryktvätt.........men nu har
jag nog kommit på ett knep, så att det inte
ska vara kaos förjämnan.......jo jag ska göra
en tvättlista.......jag ska helt enkelt skriva
upp mig på tvätttider som jag ska tillbringa
i tvättstugan.......haha.......Jag sätter upp en
tvättlista med datum och tider, och så får jag
helt enkelt skriva upp mig, och jag får inte
fuska med några tider inte, utan har jag satt
upp mig på en morgontid (tveksamt) då ska
jag inte ligga och dra mig .....nähä utan då
ska jag stå i tvättstugan.......Jaha då är det
bara att leta på filofaxen och hitta ett datum
som är lämpligt att skriva upp en tvätttid på

Ha en bra förmiddag..............
Kram Anita.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0