Till Salu



Den här lille Godingen var till salu ett tag i morse, jag gick ju och la' mig
för att läsa tidningen och naturligtvis så somnade jag, det är ju min sov-
tid då på morgonen, men jag blev snabbt väckt av lille Ludde, som gnällde
och drog i mitt täcke, ja han försöker sig på att morra också, men det låter
mest som någon slags rapning........han ville ut i detta jädrar väder........

Så det var bara att "hoppa" i lite kläder, och pulsa ut i ovädret, oj vad han
tyckte det var roligt , där det var som mest motvind, satte han upp lilla
huvudet och sprang glatt genom drivorna, och jag kom pulsande efter
fy sjutton vilket hundväder..........Så har jag ett par bekanta som är på
Teneriffa, och där är det också oväder just nu....stackars dom som betalar
dyra pengar för sol och bad och så blir det oväder fy.......

Nej nu är det dags att intaga lite frukost, och göra lite nytta...............
Ha det bra Anita............    
           

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha var han till salu den lille godingen.

Då skulle jag ha varit där;)

Visst är det hundväder......så jag förstår att han trivs den lille raringen.

Kram kram

2010-02-03 @ 10:45:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja han var till salu (jag glömde var) men nu är det fixat.....men jag ändrade mig snabbt....han är inte till salu längre....haha....men kanske i morgon bitti...vem vet....kram kram....

2010-02-03 @ 11:14:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan väl aldrig tänka mig att den lilla sötnosen är till salu,men visst ibland är dom bara för mycket.Niklas lilla voffsing är skruttig,Diskbrock usch det är hemskt när djuren blir sjuka Kram o ha det bra i snöovädret Anette

2010-02-03 @ 14:51:27
Postat av: Anita

Hej Anette....jo du han var billig i morse...haha

Ja det är inget roligt alls när djuren blir sjuka

usch vad man lider med dom.....ja halt som sjutton är det på de nyplogade gatorna......Kram Anita....

2010-02-03 @ 15:15:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0